Mur Mur
Unimyssy Unimyssy
Ahdasmielisen aita kaatui Ahdasmielisen aita kaatui
ei oo gooby mutta kuka. ei oo gooby mutta kuka.
kylmä saatana kylmä saatana
suomi mannerheim suomi mannerheim
Dr. House Dr. House
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
Tunnustakaa, snobit Tunnustakaa, snobit
Mikkinukke Mikkinukke
Diippiä Diippiä
ajattele lapsia ajattele lapsia
AAAAAAAAAAHHH AAAAAAAAAAHHH
Kukaan ei herkisty kuin Gaston :) Kukaan ei herkisty kuin Gaston :)
Luolaston vaikutus Luolaston vaikutus
oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!! oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!!
Nyrkkeilycase Nyrkkeilycase
Kumman sanaan luottaisit? Kumman sanaan luottaisit?
Kiittämättömyys on maailman palkka :( Kiittämättömyys on maailman palkka :(
näin aistin näin aistin
Haiseeko pumppa? Haiseeko pumppa?
Kewl Kewl
splöts_prlrllllsshhhh_xD splöts_prlrllllsshhhh_xD
 436 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.11 MB, 1 tiedosto, 22.09.2024 20:08:36
[ + 2 | ]

Ring of Testicular Torsion

[73476] [Testicular_Torsion_Spell.png] [1.11 MB] [599x1791] [] []
Testicular_Torsion_Spell.png

loitsu

 · 

sormus

(11)  · 

kiveskiertymä

 · 

kivekset

(18)  · 

nakuankka

(80)  · 

on tälle immuuni

23.09.2024 05:57:09
#648848 [+-] Piilota Suosittele

Tää on hyvä peli mut menee hermot toho liiallisen sössötykseen mitä noi hahmot jauhaa. Ei vois vähempää kiinnostaa jonku shadowheartin vammaset mielipiteet ja möksähtelyt.

23.09.2024 21:31:12
#649009 [+-] Piilota Suosittele

>>648848 Act 1:sessä shadowheart ja Laezel ovat kieltämättä karvan rasittavia sen
paasauksensa kanssa, kuinka kuningatar/jumalhahmo on ainoa asia maailmassa.

Act kakkosessa kun homma etenee ja noille valkenee, että kaikki on suurta
kusetusta, niin alkaa löytyä jopa miellyttäviä piirteitä ja aletaan elämään
enemmän itselleen.

Kaikenkaikkiaan mahtava peli, mutta sisäänpääsy vaatii aikaa.

23.09.2024 21:54:47 | 22:04:16
#649019 [+2] Piilota Suosittele

>>649009 Itse en kauheesti tykännyt. Baldur's Gate 3 tekee heti kättelyssä ehkä narratiivisesti eniten vihaamani tempun eli pakottaa pelaajahahmon elämälle tarinallisen "ajastimen" ja kuolemaan johtavan tilan, josta selviämisen ympärille koko tarina sitten rakentuu. Tämä on jotain, mitä roolipelin ei IMO koskaan pitäisi tehdä - en koskaan päässyt tarinaan sisälle enkä kokenut sen olevan "oma" tarinani, koska hahmoni motivaatio pakotettiin ikään kuin kurkusta alas. Enkä myöskään kykene nauttimaan sivutehtävistä tai hienoista maisemista, koska realistisesti ainoa motivaationi vastaavassa tilanteessa olisi jättää kaikki epäolennainen huomiotta ja pyrkiä eroon aivojani syövästä parasiitista mahdollisimman pian. Ja muutenkin on vitun cringeä nähdä mun edgyn, salaperäisen sorcererin hikoilevan ja pyörtyilevän jatkuvasti kuoleman kielissä ;___;

(Myös mm. Cyberpunk 2077 sortui samaan narratiiviseen temppuun, enkä samasta syystä tykännyt siitäkään pelistä.)

23.09.2024 22:47:45
#649044 [+2] Piilota Suosittele

>>649019 Kieltämättä jos sitä noin syvällisesti ajattelee, niin Divinity orginal sin kakkosessa homma alkoi, että piti vapautua, mutta muuten maailma oli auki eikä pakotetta mistään varsinaisesti ainakaan aluksi ollut.

Senverran kuitenkin Balduria kerkesi spoilaamaan ennen omaa pelituokiota, että tiesi heti
että mitään kiirettä tässä ei ole ja voin ottaa kaiken irti minkä saa.

Mutta juu keinotekoinen hätätila tuossa kieltämättä on annettu heti startista.
Tosin se melko nopeasti selvisi, että isommat voimat pitää parasiitin kurissa,
että puuhaa rauhassa.

Cyberpunkinssa oli senverran muita ongelmia, että Silvenhand pollan sisällä
ei mahdu edes listalle. Ikävin piirre koko maailmassa se, että vaikka muka
iso kaupunki ympärillä, niin silti pelihahmo on yksinäisempi, kuin
Geralt missään mapin reunalla soita kalutessaan.

Eli maailma ei reagoinut mitenkään pelihahmon olemassaoloon, jos suoraan
ampumista ei lasketa. Ja se ajoneuvojen käytös oli jotain ihan hirveää
ja kaupungin läpiajaminen suorastaan kidutusta.

[ 6 viestiä | ]