Olispa tollanen kotona Olispa tollanen kotona
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Ei vituttais Ei vituttais
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen? Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
Huomenta :3 Huomenta :3
Taktinen Taktinen
Meatball Meatball
Kovis Kovis
Napottajat :3 Napottajat :3
ES hengi :DDD ES hengi :DDD
1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi 1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi
reikäjuusto on kusetus reikäjuusto on kusetus
Sekalaisia Sekalaisia
Lööp Lööp
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
Dr. Beckmann Dr. Beckmann
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
Neulasomena Neulasomena
ansaitsi $30,000 ansaitsi $30,000
Tampere Tampere
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Helvetin hyvä jätehuolto Helvetin hyvä jätehuolto
Kävi suojaamassa kamunsa Kävi suojaamassa kamunsa
College College
 454 näyttökertaa, 28 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 04.03.2020 21:22:06
[ + 1 | ]

Silakoikaa toisianne

[40338] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [576x568] [] []
tiedosto.jpg

johannes koski

 · 

silakka

(9)
04.03.2020 22:21:13
#314301 [+-] Piilota Suosittele

>>314296
Lähinnä nämä tappamisella hekumoinnit:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
(Jussi Halla-Aho 17.10.2003 Scripta)

"Tuollaisessa tilanteessa voisin hyvin kuvitella menettäväni kokonaan itsehillinnän ja ottavani hengiltä sekä tuomarin, kipua ja särkyä kärsineen saastan että häntä puolustavan oikeusavustajan."
(Jussi Halla-Aho 13.9.2007 Scripta)

"Pelottavaa on vain se, että poliisi ei vallitsevassa mediailmapiirissä voi ampua luotia päähän kiviä nakkelevalle ihmissaastalle. Itse vasemmistohuligaanihan on vain liikaa amerikkalaisia elokuvia nähnyt hyytelötytinä, joka kaatuu puhaltamalla."
(Jussi Halla-Aho 19.5.2006 Scripta)

04.03.2020 22:46:02 | 22:46:28
#314312 [+-] Piilota Suosittele

>>314301 Kyse on fiktiivisestä ajatusleikistä. Voisi sanoa jopa fantasiasta. Mielestäni Jussin Scripta kirjoitukset ovat erittäin mielenkiintoisia ja omalla tavallaan vapauttavaa luettavaa. Hän "sanoi ääneen" jotain, mitä moni ei uskaltaisi. Ihan sama onko asioista samaa mieltä, mutta teko oli ihannoitavan rohkea ja siitä hän on tuomionsa kärsinyt.

05.03.2020 17:44:55
#314508 [+-] Piilota Suosittele

>>314301 En löytänyt tokaa ja vikaa. En kai sit osaa ettiä et saisko niihin suoraa linkkiä?
Ja noh, mitä tulee tuohon keskimmäiseen niin kyllä silleen ymmärrän itse ainakin ottavan oman käden oikeuden käyttöön. En kyllä sitä suosittele mutta kyllä itsekin katkeroituisin hieman jos raiskauksen estämisen takia minut haastettaisiin oikeuteen ja joutuisin jotain korvauksia maksamaan sille raiskaajalle.
Ei tuo ny mitää asiallisinta tekstiä ole imo mutta rehellistä ainakin.

05.03.2020 22:57:53
#314626 [+-] Piilota Suosittele

>>314622
JHA kirjottelee nimenomaan kääntäen. Kuten se Kalevan juttu mistä sai tuomion. Kalevassa oli juttu jossa ehotettiin, että suomalaisten geeneissä on väkivaltasuus. JHA sitten teki siitä kirjotuksen jossa pohdiskeli, että mitä jos jutun suomalaisen tilalle vaihdetaankin somali. Siitä se tuomio sitten tuli, kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Koski puolestaan fantasioi perussuomalaisten ja ilmastomuutoksen kieltäjien teloittamisilla. Nimittelee muita fasisteiksi ihan nimeltä ja on täysin tosissaan.

06.03.2020 08:01:03
#314690 [+-] Piilota Suosittele

>>314661
Avaappas Scripta ja selaa kronologisesta listasta oikeat päivät. Viimeistä tosin en löydä kyseisen päivän kohdalta. Toisaalta Halla-Ahohan on omien sanojensa mukaan poistellut joitakin pahimpia juttuja.

06.03.2020 23:24:22
#314999 [+-] Piilota Suosittele

>>314690
Niin niin, että on poistanut jo. Näin näin, no kävin kuitenkin etsimässä sen jutun 17.10. 2003 Katuhäirinnästä:
http://www.halla-aho.com/scripta/katuhairinnasta.html
====================
Isyysloma loppui ja palasin tänään töihin. Olen yrittänyt houkutella Hillaa etsimään itselleen isopalkkaisen työpaikan, jotta minä voisin jäädä koti-isäksi. Palkkatyö ei sovi minulle.

Yksi nykymaailman ärsyttävimmistä piirteistä on se, että kadulla ei saa olla rauhassa. Varsinkin pysähtyminen on vaarallista, koska silloin joku urpo tulee välittömästi selittämään. Muutama viikko sitten polttelin tupakkaa talomme edessä. Kadun toisella puolella olevasta Tehtaanpuistosta ilmestyi suunnilleen ikäiseni, siististi pukeutunut mies, joka hissukseen käveli kohti. Arvelin hänen tulevan pummimaan tupakkaa. Sen sijaan hän lausui: "Terve! Sinä näytät mieheltä, joka tarvitsee kunnon suihinottoa." "Ei pidä paikkaansa", vastasin. "Voinko näyttää, mitä osaan", hän kysyi. "Et voi", vastasin. "Miksi en", hän kysyi. "Koska en halua", vastasin. "Oletko varma", hän kysyi. "Olen", sanoin. "Harmi", hän sanoi ja käveli pois.

Valkoinen, työssä käyvä heteromies on syyllistetty niin kiltiksi, että hän katsoo asiakseen kärsivällisesti kuunnella aivan mitä hyvänsä. Seksuaalinen häirintä on de facto sallittua, jos sitä harrastaa homo tai nainen. Jos valitan edistyksellisille piireille yllä kerrotusta tapauksesta, he kysyvät, olenko homofobi ja pelkäänkö olevani homo ja enkö voi ottaa tapausta huumorilla/imarteluna. Entäpä jos minä ehdotan kadulla satunnaiselle vastaantulevalle naiselle suihinottoa? Pitäisikö hänen ottaa se huumorilla? Onko hän heterofobi jos loukkaantuu?

Yhtä outoa on se, että uskovaiset saavat kaikessa rauhassa terrorisoida kaduilla kulkevia. Yksi mummo pysäytti minut ja Hilman Roballa ja alkoi kertoa jeesusjuttuja. Hän puhui niin hiljaisella äänellä, etten kuullut juuri mitään, mikä tavallaan oli hyvä juttu, mutta tavallaan se teki tilanteen vielä tylsemmäksi. Välillä hän kysyi, uskonko muuten Jeesukseen. Sanoin, että en, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Suu kävi ja jostain syystä minä en halunnut loukata häntä keskeyttämällä. Toivoinpahan vain, että itsekritiikin kello olisi alkanut kilkattaa hänen päässään.

En ymmärrä, millaisen reaktion selittäjät kuvittelevat kuuntelijassa synnyttävänsä. Jaarittelun kuuntelu ei ole kenenkään mielestä mukavaa. Miksi suuri osa ihmisistä kuvittelee, että heidän oma jaarittelunsa olisi sen mielenkiintoisempaa?

Poikien kanssa pohdin, että suoranaisiin laittomuuksiin ja vaaratilanteisiin puuttuvan poliisin ohella meillä pitäisi olla jonkinlainen muhamettilaisyhteiskunnista tuttu partasuumiliisi, jonka toimialaa olisivat kaikenlaiset intuitiivisesti tunnistettavat mutta lainsäädännön kannalta vaikeasti kodifioitavat ärsyttävyydet. Miliisit voisivat partioida jalkakäytävillä ja jaella sähköpiiskalla tärskyjä mölyäville pultsareille, häiritseville hare krishnoille ja Unicefin rahankerääjille, ihmisiä töniville mummoille sekä räkiville ja kiroileville teineille.

Olenkohan tulossa vanhaksi?
====================

Etsin pätkää jossa lukisi "Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

Oletan, että tuo siteeraamaasi pätkä koski tuota ensimmäistä osaa tekstistä jos sitä on edes ollut olemassa. Oletetaan, että oli. Miten se olisi muuttanut kirjoituksen kontekstia? Koko juttu on kirjoitettu käänteisesti jo alusta alkaen. Halusi vaimonsa etsivät työpaikan, että voi jäädä kotiin lusmuamaan. Palkkatyö, kun ei sovi. Vitun tyhymästi kirijotettuhhan se ois, mutta edelleen painotan sitä kontekstia. Jälimmäisessä osassaan väittää kavereidensa kanssa tosissana pohtineen, että pitäisi olla paramilitariset joukot jotka pahoinpidellä ohikulkijoita. Väitätkö, että Mestari tosissaan semmoista olis toivonut missään vaiheessa?

On vaan hyvä, että politrukkien menneitä juttuja kaivellaan, mutta joku roti siinäkin hommassa pitää olla. Määhän oon kirjottanu täällä vaikka kuinka monesti, että "jutkujen salajuonia" vähän väliä, kuten esimerkiksi tuohon Wernher von Braunia käsittelevään ivalauluun. Jos ja kun musta tullee Suomen führer niin rupiatko nää sillon selittelemään, että se Natsi kirjotteli antisemiittisiä julkaisuja muusikoista?

07.03.2020 00:09:23 | 00:10:08
#315021 [+-] Piilota Suosittele

>>314999
"Väitätkö, että Mestari tosissaan semmoista olis toivonut missään vaiheessa?"
Väitän, että aika harva oikeasti haluaa vahingoittaa ketään, vaikka niin kirjoittaisikin. Pitää kuitenkin olla varsin erikoinen maailmankatsomus, jos näkee Kosken tekstit häiritsevinä ja typerinä, mutta ei HA:n tekstejä koska konteksti. Myös Kosken tekstin voi kytkeä kontekstiin, pitää vain ensin löytää se konteksti. Koskihan voi väittää tekstejään huumoriksi ja kuitata sillä kaikki idiootit tekstuaaliset älynväläyksensä.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että oma puolue ei voi olla niin pyhä, että katsoo sormien läpi sen toilalut ja typeryydet. HA:n tekstit ovat aivan helvetin typeriä, mutta niin ovat monen vihreän ja vasemmiston edustajankin. Hyvänä esimerkkinä nyt esimerkiksi Husu. Tällaisilla hahmoilla ei pitäisi olla mitään asiaa politiikkaan, mutta niin vain heitäkin joku äänestää.

HA on älykäs poliitikko, mutta mikä helvetti ajaa ihmisen kirjoittamaan tuollaista paskaa?

Nettisivuarkistot ovat muuten erinomaisia työkaluja. Vanhojen jo kadonneiden sivujen lisäksi nillä saa esille asioita, joita ei enää haluttaisi julkisuuteen. Kolmanneksi viimeinen kappale.
https://web.archive.org/web/20071010081140/http://www.halla-aho.com/scripta/katuhairinnasta.html

07.03.2020 01:14:40
#315064 [+-] Piilota Suosittele

>>315021
Uskaltanunu väittämään, että Kosken juttujen ainoa konteksti on "tapetaan kaikki ei-vasurit". Ja kiitos kiitos tuosta linkistä! Löytyihän se sieltä. No oli kyllä perkeleen päin vittua kirjotettu pätkä. Tuommosta saakin hävetä eikä siinä piilottelut auta alakuunkaan.

Enkä missään nimessä väitä PS:ää omaksi puolueekseni. Oon äänestäny niitä sen vuoksi, että ne on käytännössä ainut (onneksi myös aikuistunut) puolue jolla voi oikiasti vastustaa perinteisten puolueiden "hihihii, tehhään mitä halutaan" menoa. Näin ainakin toivon. Oli hyvä, että Soini ja muut loiset lähtivät lätkimään. Nyt Persuilla on edes jonkinlainen mahdollisuus oikeasti olla vastavoima yltiöpäiselle Suomen ja suomalaisten tuhoamiselle. Toivottavasti ei taas kerran joudu pettymään.

Olen sen verran kyllästynyt valtapolitiikkaan, että niputan Husut muiden vihervasemmistolaisten fantasiamaailmassa elävien kaltaisiksi isänmaan vihollisiksi. Tarkoittaen sitä, että kansan ja valtion tuhoamisen tulisi olla automaattisesti teloittamisen arvoinen rikos. En voi käsittää, että miten vaikkapa punaisia päin käveleminen liikennevaloissa on mukamas rikos, mutta tuhansien (potentiaalisten) terroristien maahan tuonti ei ole.

Kaikesta tästä huolimatta olen sitä mieltä, että Kosken kirjoitukset on tehty aivan tosissaan, kun taas Halla-Ahon jutut ovat (ainakin toivon kovasti) parodiana siitä, miten kirjoituksia käsitellään - verraten juurikin siihen Kalevan juttuun jossa ehdoteltiin suomalaisten olevan geneettiseltä perimältään väkivaltaisia, kun taasen Halla-Aho parodioi kirjoitusta väittäen muslimeja pedofiileiksi. Semmosta kaksinaismoralismia mää en hyväksy. Jos ihan oikiasti käy ilimi, että H-A haluaa suomeen mustapaidat tappamaan ählämit, niin se on semmoinen juttu, että siihen pitää puuttua ja rankalla kädellä. Aivan samalla tavalla, kuin jos Koski haluaa tänne kuoleman partiot tappamaa "perussuomalaisia".

Sivistyneessä valtiossa asiat pitää voida käsitellä demokraattisesti, nimen omaan kansan tahtoa kuunnellen. Näin minä asian nään.

[ 28 viestiä | ]